10 Descripció arxivística results for Igualada

• ES AHCO 0483
  • Fons
  • 1848-2022

Organitza la documentació de la família Espuny i Solé. Fotografies dels familiars i dels indrets viscuts, documentació identificativa, material escolar, comptes familiars, documentació vinculada a la vida laboral del Ramon Espuny i de la Rosa Solé, papers de caràcter polític i sindical, així com escrits biogràfics i autobiogràfics.
Cal destacar la documentació relativa a la vida laboral de Ramón Espuny, que inclou sèries molt complertes relatives a les nòmines i a les seves relacions laborals dins l'empresa farmacèutica Daniel Mangrané S.A. (Productos PYRE).

Solé Sala, Rosa

Mobilització a Igualada

• 0090-9.3.11-009
  • Unitat documental simple
  • 07.06.1977
  • Part deArreu

El 7 de maig de 1977, es va produir la manifestació entre Martorell i Igualada a causa de la intenció del govern de tancar la línia de tren entre aquestes ciutats. El motiu del tancament era per la fallida de la Companyia General dels Ferrocarrils Catalans, amb problemes econòmics. La marxa recorria els pobles pels quals passava el carrilet, en els quals s'aturava per fer lectura del manifest i recollir signatures de suport.

Arreu (publicació)

Patrimoni sindical 1983

Sobre la recuperació i ús del patrimoni sindical de la CNS: Informes de cessió de patrimoni sindical de la CNS a sindicats de classe democràtics, Estat de les cessions dels locals de l'AISS a Catalunya, Dossier Locals de patrimoni sindical acumulat existent a Catalunya, Correspondència i comunicats, Informe locals sindicals disponibles, Plànols de locals oficines Luchana

Unió de Sindicats de CCOO de Barcelona (USCOB)

Presentació de CCOO Igualada

• 0090-14.3.1-001
  • Unitat documental simple
  • 1976.1977
  • Part deArreu

Presentació dels locals de CCOO a Igualada a la premsa.

Arreu (publicació)