9 Descripció arxivística results for Suècia

9 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Comunicació i correspondència amb els i les sòcies, 1979

Correspondència i comunicats amb amics i associats de l'entitat. Daniel Morchón, Josep Vidal, Jerónimo Faló, Antonio Cano, Rafael González, Ramon Fàbregas, M. Borrell, Fernando Suárez, Josep SMargit Westenberg, Antonio Ajenjo, Enric Adrher Pascual, Felipe Molero, Anastasio Molina, Juan Francisco Rial, Gironella.

Associació Catalana d'Ex-Presos Polítics del Franquisme (ACEPF)

Correspondència amb altres entitats de memòria democràtica i antifeixista, any 1979

Correspondència amb entitats de Barcelona, Madrid, Itàlia, Uruguai, País Valencià, Holanda, Israel, República Democràtica Alemanya, Suècia, Suïssa, País Basc, França, Perpinyà, Romania, Luxemburg, Canadà, Biscaia, Frankfurt i Argentina

Associació Catalana d'Ex-Presos Polítics del Franquisme (ACEPF)

Correspondència amb altres entitats de memòria democràtica i antifeixista, any 1981

Correspondència amb entitats de Barcelona, Madrid, Alemanya, República Democràtica Alemanya, Atenes, El Salvador, Uruguai, Angers, França, Munich, París, Ginebra i Estocolm .

Toyotisme

Estudis, cursos de formació, anàlisi econòmica i de sistemes de producció, resolucions i estadístiques. Documents acadèmics, corporatius de la SEAT i sindicals. Destaquem el document Spagna, orari di lavoro ed organitzzazione del lavoro alla SEAT (a cura de Silveri, Mauritzio/Pessa, Piero)

SEAT (empresa)