S'estan mostrant 2 resultats

Descripció arxivística
Sánchez García, Cipriano
Vista prèvia d'impressió View:

1 resultats amb objectes digitals Mostra els resultats amb objectes digitals

Cipriano García Sánchez

  • ES AHCO 0090-9.5.1-020
  • Unitat documental simple
  • 12.11.1976
  • Part deArreu

La vaga general produïda el 12 de novembre de 1976, va ser convocada per la Coordinadora d'Organitzacions Sindicals, formada per CCOO, UGT i USO. La vaga va tenir una durada de 24 hores, una jornada d'atur general. Els motius pels quals van convocar la vaga foren les mesures del govern d'Adolfo Suárez, d'ajust laboral i econòmic, que el govern no havia sigut escollit democràticament, per l'amnistia i les llibertats democràtiques.
A la imatge es veu l'arribada al Palau de Justícia de Barcelona dels detinguts, membres de CCOO, per la distribució de propaganda de la jornada d'atur. I sortint de la furgoneta de la policia, es veu a Cipriano García.

Arreu (publicació)

Recordances i obituaris

Recordances funeràries o necrològiques de Joseo Cervera Pastor, Lluís Salvadores Verdasco, Carlos Elvira, Cipriano García, Francisco Puerto, Joan Antoni Cuadrado i Diago, Josep Solé Barberà, Salvador González, Bartomeu Barceló i Maynou, José Domínguez Sánchez, Luís Moscoso Moscoso, Maria Victória Peláez Ortega, Cónsol Vázquez i Robles, Albert Fina i Sanglas, Frederic Olivé i Mañá, Bibiana Señan i Prats, Jack Etienne, Carles Masmitjà i López i Felipe cruz

Rozas Serrano, Ángel