10 Descripció arxivística results for Andalusia

10 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Activitat de la Secretaria de la Dona de la USCOB 1980

Jornades, informes, estudis, convocatòries, actes, propaganda. Cal destacar la documentació relativa a les Jornades de CCOO sobre l'Ocupació de les Dones en la Crisi Econòmica (CCOO Múrcia), l'informe sobre les dones a CCOO i les notícies als retalls de premsa

Secretaria de la Dona de la USCOB

Altres campanyes puntuals de l'acció sindical de la USCOB

Campanya solidària amb Andalusia. Documents signats pel PCC i les CCOO. Fulls volanders en defensa de la cultura democràtica a les empreses i relatives a l'Acord Econòmic i Social (AES) i documents en defensa de les llibertats a Euskadi davant les amenaces d'ETA a CCOO

Unió de Sindicats de CCOO de Barcelona (USCOB)

Relacions de la USCOB amb la CONC 1983

Organitza la documentació produïda i rebuda per la USCOB per la seva relació orgànica amb la CONC. Actes de reunions dels òrgans directius de la CONC, documents d'acció sindical i organització, comunicats, convocatòries i resolucions, així com actes de les reunions amb la Confederació de CCOO. Cal destacar l'expedient que conté manuscrits originals relatius a informes i reunions de treball

Unió de Sindicats de CCOO de Barcelona (USCOB)