454 Descripció arxivística results for Antifranquisme

454 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

50è Aniversari de l'arribada de les Brigades Internacionals

Informes de coordinació, programa d'actes, correspondència amb l'entitat Veteranos de la Brigada Abraham Lincoln. Acte organitzat per la Coordinadora Catalana per l'Homenatge a les Brigades Internacionals en el seu 50è Aniversari

Associació Catalana d'Ex-Presos Polítics del Franquisme (ACEPF)

Adela Tomás Cofiño. Barcelona. [Sumari TOP X]

Conté els documents d'una primera fase de la defensa jurídica del 'Adela Tomàs davant el TOP, la relativa a la denúncia per maltractaments soferts en mans de la policia, que va escorcollar casa seva davant les sospites dels agents de ser un indret on s'amagava propaganda il·legal.

Albert Fina. Montserrat Avilés. [Sumari TOP 1,214/72].

Recull els documents relatius al procés obert pel TOP contra l'Assessoria Albert Fina-Montserrat Avilés. Notícies de premsa, documents de suport i solidaritat, instàncies al Tribunal d'Ordre Públic, declaracions, denúncia dels advocats per "allanamiento de morada" i robatori, auto de processament, recurs de reforma contra l'auto de processament, auto desestimant del recurs de reforma i qualificació fiscal.

Assessoria Jurídica Albert Fina-Montserrat Avilés

Resultats 1 a 10 de 454