45 Descripció arxivística results for Badalona

45 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Actes de debats i elecció de delegats

Classifica i descriu els documents d'Organització de la USCOB relatius a les actes de debat dels documents i elecció de delegats del II Congrés de la USCOB, així com documents de treball i comunicats vinculats a aquesta funció

Unió Sindical de Comissions Obreres del Barcelonès (USCOB)

Agrupació d'Aturats de CCOO de Barcelona 1979

Aquesta unitat documental composta s'organitza en dos expedients principals. El primer classifica principalment la documentació produïda i rebuda per l'Agrupació d'Aturats de CCOO de Barcelona i la CONC relativa a l'organització de la Conferència sobre l'Atur i la Crisi. El segon expedient organitza la documentació de les Jornades sobre l'Atur organitzades per la Generalitat de Catalunya i participades per les CCOO

Agrupació d'Aturats de CCOO de Barcelona

Assemblea Democràtica de Badalona

• 0090-14.0-014
  • 27.05.1976

El 27 de maig de 1976 es constitueix l'Assemblea Democràtica de Badalona i que aplegava un ampli ventall del moviment polític, social i cultural de Badalona. Un dels objectius de l'Assemblea era proposar alternatives democràtiques a l'ajuntament franquista.

Colectivo "Comisiones Obreras". Asunto Sabadell. Antoni Farrés Sabater i altres. [Sumari Top 10/67]

Conté el Sumari i els documents de la defensa jurídica davant el TOP de ciutadans i ciutadanes que són acusats per aquest tribunal per motiu d'una reunió sindical il·legal de Comissions Obreres a Sabadell, que tenia per objectiu infiltrar comunistes a les llistes del Sindicat Vertical.

Colectivo Comissiones Obreras. 30 de abril y 1 de mayo. Rafael García Martínez. Encarnación García Martínez.Mateo Minguillón Tremps. Narcisa Sampere Belenguer. Alfonso Olivares Soler. Jaime Valls Puillats. Antonio Maeso Romero et altri. Encarnación Martínez García [Sumaris TOP 327/68 i 343/68]

Conté els documents de la defensa jurídica de treballadors inscrits a les Comissions Obreres davant el TOP, que els acusa de participar en manifestació no pacífica i il·legal per motiu de de la celebració del Primer de Maig, dia del treballador.