95 Descripció arxivística results for Clandestinitat

95 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Adela Tomás Cofiño. Barcelona. [Sumari TOP X]

Conté els documents d'una primera fase de la defensa jurídica del 'Adela Tomàs davant el TOP, la relativa a la denúncia per maltractaments soferts en mans de la policia, que va escorcollar casa seva davant les sospites dels agents de ser un indret on s'amagava propaganda il·legal.

Andrés Bennasar Obrador. Barcelona. [Sumari TOP 520/72]

Conté la documentació de la defensa jurídica d'Andrés Benassar davant el TOP, que l'acusa de participar en una manifestació estudiantil il·legal i subversiva, al centre de Barcelona. Recull les diligències de la policia, l'auto de processament, les declaracions dels acusats, així com les apel·lacions de la defensa.

Andrés Gandulló Ruíz. Terrassa. [Causa ordinària 156-IV-70].

Expedient que organitza els documents de la defensa de l'encausat Andrés Gandulló. És processat per haver insultat a les Forces Armades i llençar pedres contra un jeep de l'exèrcit, a Terrassa, que en aquells moments vivia mobilitzacions de protesta sindical i social. Tanmateix s'investiguen possibles maltractaments i cops durant la persecució per les rambles de la ciutat vallesana. Juntament amb ell, són encausats sis ciutadans més d'aquesta ciutat. Conté des de l'auto de diligències de la policia fins la sentència.

Assessoria Jurídica Albert Fina-Monserrat Avilés

Andrés Ruíz Grima. Barcelona. [Sumari TOP 141/72]

Expedient que conté la documentació de la defensa jurídica d'Andrés Ruíz davant el TOP, que l'acusa de pertànyer a associació il·lícita i d'efectuar campanyes de propaganda il·legals. S'organitzen, entre altres documents, declaracions de l'acusat, apel·lacions o notes manuscrites. L'expedient conserva el carnet d'identitat de l'acusat.

Resultats 1 a 10 de 95