Clandestinitat

Taxonomia

Codi

Nota(es) d'abast

Nota(es) sobre l'origen

Mostra la nota(es)

Termes jeràrquics

Clandestinitat

Termes equivalents

Clandestinitat

Termes associats

Clandestinitat

112 Descripció arxivística results for Clandestinitat

112 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Unidad

2 exemplars de la publicació Unidad, del Comitè del PSUC de Barcelona ciutat, que recullen notícies de la lluita i resistència antifeixista

Associació Catalana d'Ex-Presos Polítics del Franquisme (ACEPF)

Torcuato Pérez García. Barcelona. [Sumari TOP 855/1972]

Expedient que conté els documents de la defens jurídica de Torcuato Pérez davant el TOP, que l'acusa de propaganda il·legal i subversiva. Aplega les diligències de l'acusació i apel·lacions de la defensa, així com la declaració manuscrita (pels advocats) de l'acusat.

Assessoria Albert Fina-Montserrat Avilés

TOP detenidos [Miguel Guerrero, Alfredo Serrat, Ginés Martínez, Silvestre Gilaberti, Ricardo Navarro, José Luís Gallego, Manuel Fernández Medina, Andrés Gandulló, Gondrà, Antonio Muñoz, Casiano García, Mololey, et altri].

Expedient que s'organitza en tres sub expedients on trobem informació dels detinguts i retinguts a la Presó Model de Barcelona, i el dossier de la defensa del procés judicial d'Alfredo Serrat, encausat pel TOP per haver participat en activitats i manifestacions polítiques clandestines.

Assessoria Jurídica Albert Fina-Monserrat Avilés

Simón Moliner Degace. Sant Adrià de Besòs.

Tan sols conté tres documents, ja que l'expedient, més enllà de l'auto de processament i notes manuscrites per l'Assessoria Jurídica, continuarà la seva tramitació en mans de l'advocat defensor d'ofici. És acusat per les autoritats d'haver fet campanya de propaganda il·legal en favor de Comissions Obreres (CCOO).

Assessoria Albert Fina-Montserrat Avilés

Rufino Vas Pulido. Barcelona. [Sumari TOP 265/70].

L'expedient organitza els documents de la defensa de l'assessoria jurídica en la causa oberta pel TOP contra José Solé Barberà, Leopoldo-Pablo Espuny Carrillo, Rufino Vas Pulido, Jorge Blanes Tort i Andrés Claret Serra, incriminats per haver participat en reunió no pacífica i temptat a agent de l'autoritat. Finalment, els encausats són absolts.

Assessoria Jurídica Albert Fina-Montserrat Avilés

Resultats 1 a 10 de 112