Nou Barris (barri de Barcelona)

11 Descripció arxivística results for Nou Barris (barri de Barcelona)

11 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Barcelona-Comisiones Obreras Juveniles (C.O.J.) de Sants. Jorge Fatjó Carbonell, Alberto Blanch Reixach, Antonio Jané Galbete et altri [Sumari 51/70]

L'expedient recull tots els documents procedimentals tant de l'acusació com de la defensa. Els encausats són acusats de pertànyer a organització clandestina, concretament a les Comissions Obreres Juvenils del barri de Sants de Barcelona.

Assessoria Jurídica Albert Fina-Montserrat Avilés

Sindicat del Metall de CCOO de Barcelona 1983

Comunicats, crides, informes, resolucions i actes de reunions del Sindicat del Metall de Barcelona. Assemblees generals del Metall de la federació del Metall de CCOO de Catalunya. Documents d'acció sindical de les organitzacions de CCOO a les empreses del sector

Sindicat del Metall de CCOO de Barcelona