24 Descripció arxivística results for País Basc

24 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Activitat de la Secretaria de la Dona de la USCOB 1979

Retalls de premsa, comunicats, actes de reunions, relacions amb altres entitats del moviment feminista. Cal destacar els documents que vinculen el moviment feminista amb la Constitució espanyola, la documentació de les Jornades de CCOO sobre Proteccionisme i Discriminació de la Dona a la Legislació Laboral, de les Jornades sobre l'Atur (Generalitat de Catalunya) i els documents que fan referència del món laboral de la dona en el sector del comerç

Secretaria de la Dona de la USCOB

Activitat de la Secretaria de la Dona de la USCOB 1980

Jornades, informes, estudis, convocatòries, actes, propaganda. Cal destacar la documentació relativa a les Jornades de CCOO sobre l'Ocupació de les Dones en la Crisi Econòmica (CCOO Múrcia), l'informe sobre les dones a CCOO i les notícies als retalls de premsa

Secretaria de la Dona de la USCOB

Carga en manifestació

• 0090-9.1.3-017
  • Maig 1977

Durant el maig de 1977, al País Basc es va produir la setmana pro amnistia. Al llarg de la setmana es van convocar mobilitzacions populars per reclamar l'amnistia dels presos empresonats per delictes polítics. Les mobilitzacions van ser reprimides per les forces d'ordre públic, que van causar la mort de 7 persones i un gran nombre de ferits.

Correspondència rebuda, 2003

Correspondència rebuda d'entitats i persones. Elkarri, Fundació Ausias Marc, Comissions Obreres (CCOO), Pelai Pagès, Lico Olmedo, Museu d'Història de Catalunya, Universidad de Castilla La Mancha, Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Vic, Iniciativa per Catalunya (IC), Fundació Nous Horitzons, Fundació Orfeó Gracienc, Joaquim Forcada Pons de Vall, Federació d'Associacions de Veïns de Barcelona (FAVB), Convergència Democràtica de Catalunya (CDC), Fòrum Social de Barcelona, Comissions Obreres (CCOO), Marc Carrillo