Poble Nou (barri de Barcelona)

5 Descripció arxivística results for Poble Nou (barri de Barcelona)

5 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Fons Espuny i Solé. Una família treballadora del Poblenou

• ES AHCO 0483
  • Fons
  • 1848-2022

Organitza la documentació de la família Espuny i Solé. Fotografies dels familiars i dels indrets viscuts, documentació identificativa, material escolar, comptes familiars, documentació vinculada a la vida laboral del Ramon Espuny i de la Rosa Solé, papers de caràcter polític i sindical, així com escrits biogràfics i autobiogràfics.
Cal destacar la documentació relativa a la vida laboral de Ramón Espuny, que inclou sèries molt complertes relatives a les nòmines i a les seves relacions laborals dins l'empresa farmacèutica Daniel Mangrané S.A. (Productos PYRE).

Solé Sala, Rosa

José Peris Granell. Hospitalet de Llobregat. [Negociat de multes 356]

Documents de la defensa de José Peris davant les autoritats policials, que l'acusen d'haver participat a una manifestació clandestina i d'insultar a les forces de seguretat en el moment de la seva detenció. L'acusat és multat amb 5.000 pessetes. L'expedient acull la imposició de la multa i els recursos presentats per la defensa.

Sindicat del Metall de CCOO de Barcelona 1983

Comunicats, crides, informes, resolucions i actes de reunions del Sindicat del Metall de Barcelona. Assemblees generals del Metall de la federació del Metall de CCOO de Catalunya. Documents d'acció sindical de les organitzacions de CCOO a les empreses del sector

Sindicat del Metall de CCOO de Barcelona