66 Descripció arxivística results for Sabadell

66 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Aiscondel S.A. Cerdanyola del Vallès

• ES AHCO 0148-01.-01.02.-01.02.01.
  • Unitat documental composta
  • 1966-1971
  • Part deAugust Gil Matamala

Conté els expedients de la defensa dels treballadors d'Aiscondel sancionats per la direcció de l'empresa arran la seva participació en activitats sindicalistes: José Galera Guirado,Alfonso Pecharromán Arranz, José Miguel Perales Igual,José Arcas Arrabal, Alejandro Gómez González, Manuel Cárdenas Muñoz, Hilario Valderas Durán, Isidro Fernández Rodríguez, Antonio Zamino Vázquez, José Lara Aranda, Gabriel Martín Quintana.

Organitza també documentació jurídica del procés i laboral de l'empresa.

Gil Matamala, August (advocat)

Arumí Delgar, Joan. Sabadell. [2.921/1974]

Conté documentació jurídica de la defensa, crides de solidaritat i notes de referència en favor de l'advocat Joan Arumí, acusat de participar d'una reunió de l'Assemblea de Catalunya

Casares Potau, Francesc

Assemblea CCOO Sabadell

• 0090-14.3-013
  • Desembre 1976

En el desembre de 1976, al teatre municipal La Faràndula, a Sabadell, es va celebrar un acte en suport del nou sindicat de Comissions Obreres amb una participació al voltant de 1500 persones. Durant la presentació van participar diferents persones del Secretariat Local i es van llegir diferents comunicats d'altres centrals sindicals que es van adherir a l'acte.

Assemblea Democràtica de Sabadell

• 0090-14.0-001
  • 1977

L'objectiu de l'Assemblea democràtica de Sabadell era aconseguir tant l'autogovern de Sabadell i més endavant aconseguir l'Estatut d'Autonomia per Catalunya.

Colectivo COM. DER Barcelona-Sabadell 1 de Mayo de 1967. Rosa Tortosa Macipe. Ana Maria Moya Guixà. Concepción López Casado. Concepción Vila Puigdefàbregas. [Sumari TOP 553/67]

Declaracions de les encausades i documents de gestió de la seva defensa jurídica davant el TOP, que les acusa de participar en una reunió clandestina de sindicalistes a Torre Baró, Barcelona.