11 Descripció arxivística results for Viladecans

11 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Colectivo "Comisiones Obreras". Parròquia Almeda de Cornellà de Llobregat. Diversos encausats. [Sumari TOP 195/67]

Conté el Sumari i els documents de la defensa jurídica davant el TOP dels ciutadans i ciutadanes que són acusats per aquest tribunal per motiu d'una reunió sindical il·legal de Comissions Obreres a la Parròquia de l'Almeda de Cornellà de Llobregat.

Jesús Garrido Santiago. Juan Sánchez Mora. Viladecans. [Sumari TOP 95/73]

• Unitat documental composta
  • 1972-01-16 - 1978-02-14

Conté els documents de la defensa jurídica d'aquestes dues persones davant el TOP, que els acusa de participar en manifestació il·legal i violenta, i d'haver ferit a un policia. Expedient complert, de les diligències prèvies de la denúncia de la policia fins als documents d'apel·lació dels advocats de la defensa.

Marxa de manifestants

• 0090-9.8-014
  • 1976

La vaga de la Roca fou una de les vagues més importants del Baix Llobregat i Catalunya amb una duració de noranta-cinc dies. Que va comptar amb el suport de més de quaranta empreses del Baix Llobregat i manifestacions de masses i vuit atemptats feixistes.
Durant l'última setmana de la vaga es va aconseguir la reincorporació de més de 3000 treballadors. I durant la seva entrada a la fàbrica es podia escoltar, Unitat, unitat! La vaga finalitza, la lluita continua!

Baños, Antonio

Sindicat del Metall de CCOO de Barcelona 1978

Publicacions periòdiques, crides, informes d'organització i de finances, convocatòries, actes de reunions. Documents d'acció sindical de CCOO a empreses del sector. Cal destacar el número d'El Metal·lúrgic monogràfic dem les eleccions a l'empresa Macosa, i l'expedient de l'empresa Talleres AFA SA

Sindicat del Metall de CCOO de Barcelona