Unitat documental composta 12 - Quadern nº3 (2)

Open original Objecte digital
Cuaderno_n___3_1980_Comisiones_Obreras.pdf

Àrea d'identificació

Codi de referència

ES AHCO 0054-12

Títol

Quadern nº3 (2)

Data(es)

  • 1980 (Creació)

Nivell de descripció

Unitat documental composta

Volum i suport

Llibreta vermella marca Enri, 57 pàgines, algunes a dues cares. A més, conté 7 fulls de notes adjuntes.

Àrea de context

Nom del productor

Història biogràfica

Institució arxivística

Història arxivística

Origen de l'ingrés o de la transferència

Àrea de contingut i estructura

Abast i contingut

Notes diverses de les reunions d'òrgans de la CONC.

  • Comissió Executiva de la CONC del 2 d'octubre de 1980. Debat al voltant de la conjuntura de crisi i les implicacions en l'acció sindical. Sobretot relatives a les propostes de superació de la mateixa, entre la "solidaritat" i la "resistència".
  • Apunts de les jornades d'Acció Sindical, realitzades a Madrid els dies 4 i 5 d'octubre de 1980. S'hi recullen les diferents intervencions dels presents.
  • Anotacions d'una reunió amb responsables del metall del dia 6 d'octubre de 1980. S'hi realitza un "estat de la qüestió" de la Federació.
  • Notes de la reunió de Secretariat de la CONC del 9 d'octubre de 1980. Apareixen referides qüestions relatives a l'activitat parlamentària, per exemple a la resolució del Parlament de Catalunya contra l'atur.
  • Notes diverses sobre la Federació Sindical Mundial o la reunió de la Coordinadora entre ajuntaments i centrals sindicals. Sobre el projecte d'una emissora pròpia, s/d.
  • Notes relatives a una reflexions del dirigent de les CCOO andaluses Eduardo Saborido Galán, relatives a la necessitat d'una nova articulació del moviment obrer dels diferents pobles d'Espanya, s/d.
  • Anotacions sobre el conflicte d'IMSA a Vilanova i la Geltrú, s/d.
  • Reunió a Sevilla entre les executives de la COAN i la CONC, del 30 y el 31 de desembre de [1980]. Notes de la intervenció, segurament del propi López Bulla, en el marc d'aquest encontre. També s'hi recullen les claus de la intervenció d'Eduardo Saborido.
  • Notes d'una reunió del Secretariat de la CONC, probablement d'octubre de 1980. Primeres valoracions i seguiment de les eleccions sindicals.
  • Notes preses, segurament, d'una peça periodística, que podria portar la signatura de Marco Calamari, en què es tracta la definició del Pla Central Econòmic del govern italià. S'hi tracten les propostes del membre del gabinet Francesco Cossiga i la resposta des del PCI i la CGIL.
  • Els fulls sols adjunts, abasten qüestions organitzatives i relatives a la negociació col·lectiva, s/d.

Valoració, destrucció i programació

Ingressos

Sistema d'organització

Àrea de condicions d'accés i ús

Condicions d'accés

Condicions de reproducció

Idioma del material

Escriptura dels documents

Nota sobre les llengües i escriptures

Característiques físiques i requeriments tècnics

Instruments de descripció

Àrea de documentació relacionada

Existència i localització dels originals

Existència i localització de reproduccions

Unitats de descripció relacionades

Descripcions relacionades

Àrea de notes

Identificador(s) altenatiu

Punts d'accés

Punts d'accés per matèria

Punts d'accés per lloc

Punts d'accés per autoritat

Punts d'accés de gènere

Àrea de control de la descripció

Identificador de la descripció

Identificador de la institució

Regles o convencions

Estat d'elaboració

Nivell de detall

Dates de creació revisió eliminació

Idioma(es)

Escriptura(es)

Fonts

Area de drets Objecte digital (Exemplar original)

Area de drets Objecte digital (Referència)

Area de drets Objecte digital (Miniatura)

Àrea d'ingressos

Matèries relacionades

Persones i organitzacions relacionades

Related genres

Llocs relacionats