161 Descripció arxivística results for Repressió

161 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Adela Tomás Cofiño. Barcelona. [Sumari TOP X]

Conté els documents d'una primera fase de la defensa jurídica del 'Adela Tomàs davant el TOP, la relativa a la denúncia per maltractaments soferts en mans de la policia, que va escorcollar casa seva davant les sospites dels agents de ser un indret on s'amagava propaganda il·legal.

Albert Fina. Montserrat Avilés. [Sumari TOP 1,214/72].

Recull els documents relatius al procés obert pel TOP contra l'Assessoria Albert Fina-Montserrat Avilés. Notícies de premsa, documents de suport i solidaritat, instàncies al Tribunal d'Ordre Públic, declaracions, denúncia dels advocats per "allanamiento de morada" i robatori, auto de processament, recurs de reforma contra l'auto de processament, auto desestimant del recurs de reforma i qualificació fiscal.

Assessoria Jurídica Albert Fina-Montserrat Avilés

Andrés Bennasar Obrador. Barcelona. [Sumari TOP 520/72]

Conté la documentació de la defensa jurídica d'Andrés Benassar davant el TOP, que l'acusa de participar en una manifestació estudiantil il·legal i subversiva, al centre de Barcelona. Recull les diligències de la policia, l'auto de processament, les declaracions dels acusats, així com les apel·lacions de la defensa.

Andrés Gandulló Ruíz. Terrassa. [Causa ordinària 156-IV-70].

Expedient que organitza els documents de la defensa de l'encausat Andrés Gandulló. És processat per haver insultat a les Forces Armades i llençar pedres contra un jeep de l'exèrcit, a Terrassa, que en aquells moments vivia mobilitzacions de protesta sindical i social. Tanmateix s'investiguen possibles maltractaments i cops durant la persecució per les rambles de la ciutat vallesana. Juntament amb ell, són encausats sis ciutadans més d'aquesta ciutat. Conté des de l'auto de diligències de la policia fins la sentència.

Assessoria Jurídica Albert Fina-Monserrat Avilés

Ángel Rodríguez Aller. Barcelona. [Sumari TOP 128/73]

Expedient que organitza els documents de la defensa jurídica davant el TOP d'Àngel Rodríguez, que és detingut amb quatre persones més al centre de Barcelona per motiu de manifestar-se sense autorització en una convocatòria contra el règim. es recull tota la documentació, de les diligències de la policia a les apel·lacions elaborades pels advocats defensors.

Antonio Calsapeu Layret. Fernando Fernández Urrea. Carmen Calatayud Clavería. Bartolomé Fernández Gallardo. Jorge Martínez Pérez. Calella. [Sumari 997/72]

Expedient que conté els documents de la defensa jurídica d'aquests ciutadans davant el TOP, que els acusa de participar en una manifestació catalanista il·legal a la localitat de Calella en el context d'un aplec sardanista. Es recullen també fulls volanders distribuïts pels acusats entre el públic assistent.

Antonio Gil Mainar. Hospitalet de Llobregat. [Sumari TOP 108/72].

Expedient que recull i organitza els documents relatius a la defensa d'Antonio Gil davant el TOP, que l'acusa de pertànyer a una organització política Il·legal, el Partit Obrer Revolucionari Trotskista (PORT). L'expedient s'organitza conservant els sub-expedients formats pels productors de la documentació i custodia tota la documentació relativa al procés, que afecta a més encausats. Es conserven també les notes manuscrites de la defensa.

Resultats 1 a 10 de 161